EVA:n sivuilta voi lukea raportin, jossa kerrotaan esimerkkejä siitä, millaisia muu­toksia sosiaalinen media on aiheuttanut suomalaisissa yrityksissä ja millaisiin muutoksiin yritysten johdon on syytä varautua.
Webbplatsens språk: 
https://www.eva.fi/blog/2011/05/05/eva-raportti-suora-yhteys-näin-sosiaalinen-media-muuttaa-yritykse...

Visa mera
Viisautta blogin käyttöön -aineisto on tarkoitettu oppaaksi kaikille blogeista ja niiden käytöstä kiinnostuneille. Oppaassa tuodaan esiin erilaisia näkökulmia ja käyttökohteita, kuten esimerkiksi blogien käyttö opetuksessa, viestinnässä ja henkilökohtaisena ilmaisuvälineenä.
Webbplatsens språk: 
https://fi.wikibooks.org/wiki/Viisautta_blogin_käyttöön

Visa mera
Tampereen yliopiston julkaisema selvitys tarjoaa apua wikin käyttöönoton suunnitteluun, wikisovelluksen valintaan ja wikin käyttöön.
Webbplatsens språk: 
https://urn.fi/urn:isbn:978-951-44-8403-2

Visa mera
Mediakasvatusseura on tuottanut nuorten parissa työskenteleville ammattilaisille mediakasvatusosaamista vahvistavan verkkokurssikokonaisuuden sekä organisaatioiden toimintaa tukevan työkalupaketin. Verkkokurssit tarjoavat tietoa nuorten digitaaliseen arkeen liittyvissä kysymyksissä sekä välineitä nuorten digihyvinvoinnin tukemiseen. Työkalupaketti on tarkoitettu avuksi organisaation toiminnan ja someviestinnän suunnitteluun.
Webbplatsens språk: 
https://mediakasvatus.fi/digivoimaa/

Visa mera
Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käsitellään median roolia yhteiskunnassa, tiedon luotettavuutta, mediassa tapahtuvaa vuorovaikutusta sekä sosiaalisen median hyödyntämistä työssä.
Webbplatsens språk: 
https://www.eoppiva.fi/koulutukset/medialukutaito-julkishallinnossa/

Visa mera
Kirjoituksia mm. mediaetiikasta, viestinnän etiikasta ja tutkimusetiikasta. Kirjoittajina tutkijoita eri yliopistoista.
Webbplatsens språk: 
https://etiikka.fi/

Visa mera
Kirja tarjoaa näkökulmia vaikuttavaan viestintään. Tarkastelussa ovat erityisesti ammattimaiset sosiaalisen median vaikuttajat ja yhteistyö, jota he tekevät organisaatioiden kanssa, mutta myös organisaatioiden asiantuntijat, ajatusjohtajat ja toimitusjohtajat, jotka usein toimivat sosiaalisessa mediassa vaikuttajien tavoin.
Webbplatsens språk: 
http://hdl.handle.net/10138/358167

Visa mera