Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita, miten tulee toimia, jos epäilee tulleensa huijatuksi. Ohjeita on mm. verkkopankista veloitettuun aiheettomaan maksuun, verkkotunnusten joutumiseen vääriin käsiin ja verkkokauppahuijaukseen, jossa tuote on maksettu, mutta sitä ei ole saatu.
Webbplatsens språk: 
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/

Visa mera
Kuvausta siitä, mitä on asiallinen markkinointi, missä kulkevat rajat ja miten markkinoinnista voi antaa palautetta. Myös tietoa suoramarkkinoinnista ja sen kieltämisestä.
Webbplatsens språk: 
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/sopimaton-markkinoin...

Visa mera