EVA:n sivuilta voi lukea raportin, jossa kerrotaan esimerkkejä siitä, millaisia muu­toksia sosiaalinen media on aiheuttanut suomalaisissa yrityksissä ja millaisiin muutoksiin yritysten johdon on syytä varautua.
Webbplatsens språk: 
https://www.eva.fi/blog/2011/05/05/eva-raportti-suora-yhteys-näin-sosiaalinen-media-muuttaa-yritykse...

Visa mera
Kirjassa tarkastellaan vastuullista viestintää ja organisaatioiden vastuullisuuteen liittyviä kysymyksiä eri näkökulmista.
Webbplatsens språk: 
http://hdl.handle.net/10138/330665

Visa mera
Artikkeleissa tarkastellaan poikkeuksellista viestintää eri näkökulmista, esimerkkeinä kriisiviestintä pandemia-aikana, turvallisuusviestintä sekä luottamuksen palauttaminen viestinnän näkökulmasta.
Webbplatsens språk: 
http://hdl.handle.net/10138/344128

Visa mera
Kyselytutkimuksessa on selvitetty, miten kuluttajat suhtautuvat viherväittämiin ja kuinka hyvin he tunnistavat ympäristömerkkejä. Sivustolta löytyy myös viherpesua ehkäiseviä suosituksia kuluttajille, yrityksille ja päättäjille.
Webbplatsens språk: 
https://www.kuluttajaliitto.fi/viherpesuviisari/

Visa mera
Kirja tarjoaa näkökulmia vaikuttavaan viestintään. Tarkastelussa ovat erityisesti ammattimaiset sosiaalisen median vaikuttajat ja yhteistyö, jota he tekevät organisaatioiden kanssa, mutta myös organisaatioiden asiantuntijat, ajatusjohtajat ja toimitusjohtajat, jotka usein toimivat sosiaalisessa mediassa vaikuttajien tavoin.
Webbplatsens språk: 
http://hdl.handle.net/10138/358167

Visa mera