Käsityökoulu Robotin on julkaissut elektronisen ja mediataiteen avoimia oppimateriaaleja lasten ja nuorten opetustoiminnan tueksi. Sivustosta löytyvät Elektronisen rakentamisen alkeet, ROBO1 - Elektroniikkaa ja askartelua, ROBO2 - Elektroniikkaa ja ohjelmointia, sähköturvallisuusohjeita sekä tehtäväpankki.
Webbplatsens språk: 
https://www.kasityokoulurobotti.fi/oppimateriaali/

Visa mera
Innokas sisältää materiaaleja ohjelmoinnin, teknologian, pelikehityksen sekä innovaatiokasvatuksen opetukseen eri ikäisille oppijoille.
Webbplatsens språk: 
https://www.innokas.fi/materiaalit/

Visa mera
Yle Oppimisen Mysteerijuna-peli tarjoaa pelaamisen ohessa mahdollisuuden tutustua koodaamisen logiikkaan. Pelin yhteyteen on rakennettu noin viiden oppitunnin materialipaketti, jonka avulla opettaja voi käydä oppilaiden kanssa läpi koodaamisen periaatteita. Peli on tarkoitettu ensisijaisesti 11-16-vuotiaille. Peliä voi pelata suomen lisäksi ruotsiksi, saameksi ja englanniksi.
Webbplatsens språk: 
https://yle.fi/aihe/a/20-10006023

Visa mera