8 osumaa haulle. Näytetään 1 - 8 tulosta.
Mediakasvatusseura on tuottanut nuorten parissa työskenteleville ammattilaisille mediakasvatusosaamista vahvistavan verkkokurssikokonaisuuden sekä organisaatioiden toimintaa tukevan työkalupaketin. Verkkokurssit tarjoavat tietoa nuorten digitaaliseen arkeen liittyvissä kysymyksissä sekä välineitä nuorten digihyvinvoinnin tukemiseen. Työkalupaketti on tarkoitettu avuksi organisaation toiminnan ja someviestinnän suunnitteluun.
Sivuston kieli: 
https://mediakasvatus.fi/digivoimaa/

Näytä enemmän
Kaikille avoimessa verkkokoulutuksessa käsitellään median roolia yhteiskunnassa, tiedon luotettavuutta, mediassa tapahtuvaa vuorovaikutusta sekä sosiaalisen median hyödyntämistä työssä.
Sivuston kieli: 
https://www.eoppiva.fi/koulutukset/medialukutaito-julkishallinnossa/

Näytä enemmän
EVA:n sivuilta voi lukea raportin, jossa kerrotaan esimerkkejä siitä, millaisia muu­toksia sosiaalinen media on aiheuttanut suomalaisissa yrityksissä ja millaisiin muutoksiin yritysten johdon on syytä varautua.
Sivuston kieli: 
https://www.eva.fi/blog/2011/05/05/eva-raportti-suora-yhteys-näin-sosiaalinen-media-muuttaa-yritykse...

Näytä enemmän
Tampereen yliopiston julkaisema selvitys tarjoaa apua wikin käyttöönoton suunnitteluun, wikisovelluksen valintaan ja wikin käyttöön.
Sivuston kieli: 
https://urn.fi/urn:isbn:978-951-44-8403-2

Näytä enemmän
Kirjoituksia mm. mediaetiikasta, viestinnän etiikasta ja tutkimusetiikasta. Kirjoittajina tutkijoita eri yliopistoista.
Sivuston kieli: 
https://etiikka.fi/

Näytä enemmän
Viisautta blogin käyttöön -aineisto on tarkoitettu oppaaksi kaikille blogeista ja niiden käytöstä kiinnostuneille. Oppaassa tuodaan esiin erilaisia näkökulmia ja käyttökohteita, kuten esimerkiksi blogien käyttö opetuksessa, viestinnässä ja henkilökohtaisena ilmaisuvälineenä.
Sivuston kieli: 
https://fi.wikibooks.org/wiki/Viisautta_blogin_käyttöön

Näytä enemmän
Kirja tarjoaa näkökulmia vaikuttavaan viestintään. Tarkastelussa ovat erityisesti ammattimaiset sosiaalisen median vaikuttajat ja yhteistyö, jota he tekevät organisaatioiden kanssa, mutta myös organisaatioiden asiantuntijat, ajatusjohtajat ja toimitusjohtajat, jotka usein toimivat sosiaalisessa mediassa vaikuttajien tavoin.
Sivuston kieli: 
http://hdl.handle.net/10138/358167

Näytä enemmän