5 osumaa haulle. Näytetään 1 - 5 tulosta.
EVA:n sivuilta voi lukea raportin, jossa kerrotaan esimerkkejä siitä, millaisia muu­toksia sosiaalinen media on aiheuttanut suomalaisissa yrityksissä ja millaisiin muutoksiin yritysten johdon on syytä varautua.
Sivuston kieli: 
https://www.eva.fi/blog/2011/05/05/eva-raportti-suora-yhteys-näin-sosiaalinen-media-muuttaa-yritykse...

Näytä enemmän
Kirjassa tarkastellaan vastuullista viestintää ja organisaatioiden vastuullisuuteen liittyviä kysymyksiä eri näkökulmista.
Sivuston kieli: 
http://hdl.handle.net/10138/330665

Näytä enemmän
Artikkeleissa tarkastellaan poikkeuksellista viestintää eri näkökulmista, esimerkkeinä kriisiviestintä pandemia-aikana, turvallisuusviestintä sekä luottamuksen palauttaminen viestinnän näkökulmasta.
Sivuston kieli: 
http://hdl.handle.net/10138/344128

Näytä enemmän
Kyselytutkimuksessa on selvitetty, miten kuluttajat suhtautuvat viherväittämiin ja kuinka hyvin he tunnistavat ympäristömerkkejä. Sivustolta löytyy myös viherpesua ehkäiseviä suosituksia kuluttajille, yrityksille ja päättäjille.
Sivuston kieli: 
https://www.kuluttajaliitto.fi/viherpesuviisari/

Näytä enemmän
Kirja tarjoaa näkökulmia vaikuttavaan viestintään. Tarkastelussa ovat erityisesti ammattimaiset sosiaalisen median vaikuttajat ja yhteistyö, jota he tekevät organisaatioiden kanssa, mutta myös organisaatioiden asiantuntijat, ajatusjohtajat ja toimitusjohtajat, jotka usein toimivat sosiaalisessa mediassa vaikuttajien tavoin.
Sivuston kieli: 
http://hdl.handle.net/10138/358167

Näytä enemmän