Kuluttajapolitiikka

Enemmän linkkejä Aiheet-valikosta
3 osumaa haulle. Näytetään 1 - 3 tulosta.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita, miten tulee toimia, jos epäilee tulleensa huijatuksi. Ohjeita on mm. verkkopankista veloitettuun aiheettomaan maksuun, verkkotunnusten joutumiseen vääriin käsiin ja verkkokauppahuijaukseen, jossa tuote on maksettu, mutta sitä ei ole saatu.
Sivuston kieli: 
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/

Näytä enemmän
Tietopaketti siitä, miten toimia, jos epäilee henkilötietojensa joutuneen vääriin käsiin. Oppaan avulla selviää, mistä tietomurron tai -vuodon huomaa, miten tietoja voidaan käyttää väärin ja mitä tulee tehdä vahinkojen estämiseksi. Oppaan kautta voi hallinnoida tietovuotoihin liittyviä keskeisiä kieltoja Digi- ja väestötietovirastolle.
Sivuston kieli: 
https://www.suomi.fi/oppaat/tietovuoto

Näytä enemmän
Digi- ja väestötietoviraston oppaassa neuvotaan, mitä organisaatiossa tulee tehdä, jos se on joutunut tietomurron kohteeksi tai jos sen hallussa olevia, salassa pidettäviä tietoja on vuotanut julkisuuteen.
Sivuston kieli: 
https://www.suomi.fi/oppaat/tietomurto

Näytä enemmän