Opetusoppi. Oppimateriaalit

Enemmän linkkejä Aiheet-valikosta
5 osumaa haulle. Näytetään 1 - 5 tulosta.
Kuopion kaupungin laatima malli, joka toimii kouluissa digitaitojen opettamisen perustana. Toimintamallin tavoitteena on oppilaiden digitaalisen osaamisen yhdenvertainen kehittyminen.
Sivuston kieli: 
https://digitaitokalenteri.fi/

Näytä enemmän
Innokas sisältää materiaaleja ohjelmoinnin, teknologian, pelikehityksen sekä innovaatiokasvatuksen opetukseen eri ikäisille oppijoille.
Sivuston kieli: 
https://www.innokas.fi/materiaalit/

Näytä enemmän
Käsityökoulu Robotin on julkaissut elektronisen ja mediataiteen avoimia oppimateriaaleja lasten ja nuorten opetustoiminnan tueksi. Sivustosta löytyvät Elektronisen rakentamisen alkeet, ROBO1 - Elektroniikkaa ja askartelua, ROBO2 - Elektroniikkaa ja ohjelmointia, sähköturvallisuusohjeita sekä tehtäväpankki.
Sivuston kieli: 
https://www.kasityokoulurobotti.fi/oppimateriaali/

Näytä enemmän
Yle Oppimisen Mysteerijuna-peli tarjoaa pelaamisen ohessa mahdollisuuden tutustua koodaamisen logiikkaan. Pelin yhteyteen on rakennettu noin viiden oppitunnin materialipaketti, jonka avulla opettaja voi käydä oppilaiden kanssa läpi koodaamisen periaatteita. Peli on tarkoitettu ensisijaisesti 11-16-vuotiaille. Peliä voi pelata suomen lisäksi ruotsiksi, saameksi ja englanniksi.
Sivuston kieli: 
https://yle.fi/aihe/a/20-10006023

Näytä enemmän
Matematiikan ja ohjelmoinnin ohjaajan opas sisältää ohjeita matematiikka ja ohjelmointisisältöisten pajojen vetämiseen.Toiminnalliset pajat on suunnattu 9-13 -vuotiaille.
Sivuston kieli: 
https://pulmaario.luma.fi/

Näytä enemmän